Gambar simpanan masa perang Jepun ;p

tolong lepaskan tangan i.. i tak rela uuuu. ;p

Godeh2 folder mencari gambar untuk ‘projek itu’ baru perasan banyak gila gambar2 yang tak ditayang dalam blog mahu pun fb. Gambar masa buat lawatan sambil belajar ke rumah Cdot Fabuloso. Kenapa la pemalas sangat tuan blog ni kan. Apa nak jadi entah.

Gambar ni salah satu yang terperap. Sekali lagi saya tekankan ‘Kami bukan pasangan terlarang’ ;p Minah baju merah tu ha ngengada nak gambar pegang2 tangan. I tak rela hokkay! ;p

Dot.. i tahu la u memang sayang kat i.. tapi tolong lepaskan tangan i.. puhhhhleeassseee.. i malu u buat macam ni depan husband i tau..hehehe.. buweeeekkk..

Mati la kena kutuk dengan Cdot lepas ni. Sila redha wahai tuan punya blog.




©Hernee Nazir – Ni entri kosong.. tak ada apa2 ;p