.. nyum2 tak sabar nak tunggu hari Selasa dapat makan buah2an free macam tahun lepas. Tapi tahun lepas kami turun lambat, stok durian habis kena tunggu lambat sikit.

Tadi beritahu En. Nazir, dia kata kali ni kita turun awal la. Takut menunggu lama. Heh, siap plan baik punya. Makan free punya pasal. Padahal kat rumah ayah ada beli durian, tapi sentuh pun tidak hehehe. Dah 4 hari terlonggok kat dapur, tak tahulah kenapa tak tergerak nak makan. Bila tengok gambar durian rasa teringin bukan main lagi. Dah depan mata buat tak tahu pulak.

Jom kawan ahli2 KKPTP, mari kita serbu Padang Bola 13 Julai ni.

©Hernee Nazir – Makan durian jangan sampai demam sudah.. hehehe~