header kanak2 ribena ini ditaja oleh.. DIRI SENDIRI ;p

..fuhhh..semput.. terkehel tangan nak siapkan header Kanak2 Ribena ni..

Hari ni adalah hari melukis sedunia. Semua entri pun ada lukisan tangan tak bedung. Sangat penat hokey membuat header ni. Maklumlah skill melukis ni kurang, nak masuk kelas melukis macam dah ketuaan kan. Jadi godeh2 sendiri la. Lepas ni sure kena kutuk dengan si Kuih Lonjong. Dijamin!
Konon2nya nak lukis la gambar saya dan si Kuih Lonjong, tapi agak cacat rupa manusia yang saya lukis tu. Tak nak mengaibkan diri sendiri dan pasangan hidup maka saya buang je lah gambar manusia itu. Nantilah nak pinjam Yot punya CD cara2 membuat header yang terbaik dari ladang ;p
Menangis cikgu Pendidikan Seni bila tengok anak murid dia yang dah tua bangka lukis macam ni. Buat penat je dia mengajar. Aeh, lupa pulak siapa cikgu Pendidikan Seni dulu ek? Serious tak ingat..
Kawan2 sekelas tolong kembalikan ingatan saya🙂
©Hernee Nazir – Sekejap lagi nak bersiap2 ke majlis perkahwinan En. Pekot..