Tahniah untuk Shahir..
Sekali pandang macam Anuar Zain pun ada. Sekali je jangan banyak2 kali. Memang dah agak dah Shahir Juara AF8. Dah memang rezeki dia kan 200 ribu tu. Bak sini kereta baru tu Shahir bagi akak  pinjam. Tetiba jadi kakak angkat hehehe. Oh saya bukan peminat setia Akademi Fantasia 8 ni. Saya hanya mengintai dari tirai kamar saja ngee. Agak2 dah tak ada program lain kat tv baru layan AF8 ni. Nama2 student yang dah terkeluar awal2 tu semua sumpah tak tahu hehehe.
Keputusan penuh AF8:
Shahir
Adira
Daus
Maulana
Iwan

©Hernee Nazir – Nasib baik bukan M*****a yang menang. I dun like ;p Tetiba layan AF heh..