En. Nazir tu selalu merungut sakit kaki la apa la gara2 main badminton. Hajat hati nak lawan Lin Dan tapi sakit kaki sikit pun dah tak tahan :p Kebetulan ada la kakak ni jual barang2 Ele’ta Herbs kat Cafe PTP, jadi saya yang bercita nak jadi isteri solehah ;p belikan la untuk En. Nazir mencuba. Saya pun boleh pakai sekali coz kadang2 kaki ni sengal2 juga. Banyak fungsi Ele’ta Herbs ni sebenarnya bukan saja untuk sengal2 sendi, migrain, sinus pun boleh.


Sebotol RM35..

 Ni model yang mencuba Ele’ta Herbs untuk sengal2 tangan.. tengok tangan dia sasa ke raksasa ;p

Saya pun dah cuba kat kaki. Rasa sejuk dan nyaman lepas di spray. Alhamdulillah rasa sengal kaki hilang. Kalau nak mencuba, boleh ke blog Ele’ta Herbs atau Puan Ruhayati. Oh tiada komisen untuk saya promote produk ni mahu pun blog diorang. Cukuplah dapat beli spray ni dengan harga RM33 diskaun RM2 hehehe~

Eleta herbs (miracle liquid) adalah satu ramuan herba yang berasaskan ekstrak limau nipis serta campuran ramuan herba terpilih 100%.Pengunaan produk ini amat mudah digunakan,berkesan, bertindak dalam masa yang singkat dan tidak memberi sebarang kesan sampingan kepada penguna.Produk yang PELBAGAI GUNA ini telah TERBUKTI pada ujian produk secara saintifik dan pada pesakit2 sendi biasa dan gout,malah resdung dan magrin serta penyakit kulit juga amat berkesan.Dengan pengunaan yang berterusan dan teratur serta pemakanan yang seimbang , penyakit yang anda alami akan dapat dikawal dengan sempurna(Bahagian yang bengkak akan susut berperingkat2 mengikut kekerapan semburan.PERHATIAN ini menunjukkan anda telah mula diserang oleh asid urid,toksin atau kolestrol yang berlebihan)

ADAKAH ANDA MENGALAMI PENYAKIT SEPERTI DI BAWAH :-

~ TERASA KEBAS2 BAHAGIAN JARI,KAKI ATAU TANGAN ??
~ TERASA MENYUCUK-NYUCUK DIBAHAGIAN TAPAK KAKI ??
~ SALAH MAKAN TIBA2 SENDI KAKI,TANGAN MENJADI BENGKAK ATAU SAKIT ??
~ SENGAL-SENGAL PINGGANG ATAU BELIKAT ??
~ SAKIT DIBAHAGIAN BAHU APABILA NAK MENGANGKAT TANGAN ??
~ SAKIT DIBAHAGIAN BAHU ATAU PERGELANGAN TANGAN ??
~ SAKIT SENDI LUTUT YANG DAH LAMA ATAU BENGKAK DI SENDI-SENDI ??
~ SAKIT TENGKOK ATAU TEGANG URAT ??
~ SENGAL-SENGAL BADAN, LETIH ATAU LESU ??
~ PENYAKIT GOUT ??
~ RESDUNG ??
~ PENING KEPALA ATAU MIGRAIN ??
~ PENYAKIT KULIT ??
NOTE : BUKAN BERUNSURKAN MINYAK ATAU LOSYEN …
BUKAN SEKADAR MELEGAKAN…

> TIDAK PERLU SAPU….
> TIDAK PERLU URUT …
> TIDAK PERLU PICIT …
> TIDAK PERLU MAKAN …
> TIDAK PERLU MINUM …

©Hernee Nazir – Huwaaa.. makan hati weh bila En. Nazir call, dia kata lepas habis buat sreetshoot dia dan En. Kamarul pergi tengok Mawi kat Persada.. tension gue tak dapat ikut..