.. dan berjanggut kambing embekkk2 hehehe~ wah ko hernee tak padan ketot berangan nak suami tinggi.

Alhamdulillah Allah temukan saya dengan anak Makcik Tipah yang tinggi lampai. Buktinya tengok gambar tu, saya kelihatan sayup2 je. Rasa macam wah kacaknya kalau lelaki tu tinggi dari saya. Boleh tak macam tu? hehehe. Tapi sure sakit tengkuk nak mendongak tengok si tinggi tu kan. Mesti saya tengok dengan hidung kembang nanti.

Puas dah saya senggayut kat pintu masa dulu2 tapi saya tetap tak tinggi2.  Makan kacang panjang jangan cerita la, tadi dinner siap buat ulam tapi tak tinggi juga. Petua mana entah dapat, makan kacang panjang boleh tinggi ;p

Kalau kat rumah dulu2 sayalah yang paling tinggi tapi bila dah ada anak makcik Tipah graf ketinggian saya terus menjunam hehehe. Apa motif cerita pasal tinggi malam2 buta ni. Entah la layankan je. Dah baka rendah mana berangan nak tinggi ya. Tak malu.

©Hernee Nazir – Kenapa sekarang kuantiti nasi yang saya makan kurang ek? Adakah saya sudah berjaya menurunkan berat badan secara perlahan2? hahaha macam tipu.