[gambar ihsan pokcik google]
Malam ni saya teringin nak makan steamboat lak.
Aduhai.. macam2 la tekak ni..
Ada je punca2 nak menambah berat dan lemak2..
Sabar2.. weekend lebur2 sendiri je..
Tak pun paksa En. Nazir cari sampai dapat..
Sedapnya.. Nyum2..

Ada gak yang mimpi makan steamboat malam ni.. ;p
Jom google resepi terhebat membuat steamboat.. terhebat tuuuu..
Kalau menjadi tunggu entri masak2 makcik di hujung minggu ya..
Dah lama tak berkongsi masakan kat blog kan..
tapi tak bermakna tuan punya blog sedang berhenti dari aktiviti makan..
Makan2 masih diteruskan..
Cuma malas nak tayang takut ada yang makan hati.. hehehe~
Selamat Malam Jumaat ;p

[yeay! layout dah tak meragam lagi.. i love my blog. muahhh2.. ;p]