Salam semua..

2 hari ni sangatlah malas adanya meng’update’ blog. Sumpah malas. Cuma blogwalking je kat blog kawan2. Kalau rajin tinggal jejak, kalau tak baca je la.

Apa yang saya buat cuma menggodek menggodam blog ni je. Tukar kaler itu ini. Kang tukar lebih2 ada orang komplen. Ni pun pinky2 memang sah kena tegur lagi. Ala nasib la kan ;p Mood pink dah datang.


Inilah hasil godehan saya hehehe~ Tak berubah mana pun. Sikit2 saja sempena tahun baru. Blog pun nak salin baju juga. Kalau korang perasan, ada background baru kat blog ni. Ha tu semua saya hasil saya belajar di blog En. Nescafe Ais. Nama background tu vector-flower-squares-background. Nak tahu lebih lanjut Cara mudah tukar background pada blog, boleh terjah blog dia ye🙂

Selamat Tahun Baru Cina 2010

post signature