Aduhai.. apa dah jadi dengan mata saya ni??? Pagi tadi ada bintat kat hujung mata kiri. Lepas tengahari tu dah ok la. Balik dari PC fair sebelah kanan bawah mata pulak bengkak semacam. Gatal jangan dikata la. Lepas tu berjangkit dekat mata sebelah kiri pulak.
En. Nazir ajak ke klinik, tapi saya degil tak nak pergi. Sapu je dengan minyak angin cap keretapi. Sampai sekarang belum ok lagi sebenarnya. Tangan ni pulak cepat je nak menggaru bawah mata ni. Jangkitan kuman apa agaknya, saya pun tak tahu. kalau tak ok, esok kena pergi klinik juga la nampaknya.

post signature