Balik dari kerja semalam hujan renyai2. Masuk je highway PTP tu, En. Nazir ternampak ada pelangi besar di langit. En. Nazir dengan suka hati laki mak tiri dia stop tepi jalan untuk snap gambar pelangi tu. Padahal masa tu kereta tengah berduyun2 atas jalan. Sabar je lah paparazzi sorang ni🙂

Mula2 nampak ada satu je pelangi..

Bila jalan depan lagi sikit, nampak ada pelangi yang berdouble (betul ke ayat tu ;p) Cuma yang lagi satu tu tak berapa nak jelas dari pandangan mata. Maka kami yang jakun pun berhenti tepi jalan sekali lagi menjakun berdua dalam kereta.

Hernee.. Nazir.. bilalah korang nak berubah??? hehehe~

post signature