saya.. masih di office, menunggu En. Nazir datang ambil. perut rasa berkeroncong pula petang ni minta diisi. En. Nazir kata dia akan datang dalam pukul 7. aduh menjerit perut ni kang. buka fb, Mummy Dasy pula tengah syok makan prosperity burger. cisss~ ini boleh menimbulkan marah ni hehehe. lapar semakin menjadi2. terus terbayang keenakan prosperity burger tu..

lepas balik kerja ni kami nak ke Kip Mart, belanja barang dapur. haruskah disinggah mana2 McD untuk menjamah menu yang sama? tengah lapar ni memang macam2 makanan terbayang kat mata ni. telan air liur je dulu ye.

>>> rasa macam dah lama tak masukkan entry makan2 kan? hmmm.. tunggu malam ni ada projek makan2 selepas gaji hehehehe~

post signature