mula2 rasa macam nak gelak bila En. Nazir bawa balik minyak angin dan balm ni. selama ni saya kenal minyak angin cap kapak je. sekarang dah ada stok Minyak Angin dan Balm Cap Keretapi kat rumah. sebenarnya En. Nazir beli minyak ni dengan kawan dia. kakak kepada kawa dia tu kerja kat kilang pengeluar minyak ni. minyak ni adalah buatan Malaysia.

saya cerita dengan Ita budak GEMS kat department saya, dia pun gelak dengar minyak angin cap keretapi hehehe~belum cuba belum tahu tau. minyak ni ok la pada saya. sesuai dengan saya. memang boleh meredakan sakit kepala dan sakit perut.

harga Minyak Angin Cap Keretapi sebotol hanya RM2.50 dan untuk Balm Cap Keretapi sebotol RM7.50 je.

Khasiatnya:

  • untuk melegakan sengal2 otot dan sendi2 tulang
  • kembung perut
  • pening kepala
  • selsema

saya tak pasti ada dijual kat mana. boleh try cari kat mana2 farmasi atau kedai runcit mungkin dah ada dipasaran. amaran keras, minyak ni hanya untuk keguanaan luaran sahaja ye jangan pula ada yang tonggak sebab nak cepat baik hehehe~

sokonglah barangan buatan Malaysia ye. selamat mencuba Minyak Angin Cap Keretapi ;p

post signature