Cerita semalam..

.. saya tak sabar nak berjumpa dengan mereka-mereka ini..


Ni masa Mak Datin tengah tunggu supir datang ambil ya ;p

Sempat lagi si supir ni nak mengintai rumah saya tau.

Pesanan dia untuk En. Nazir.. “En. Nazir kami nak pinjam Che’ Long sekejap aeh.. balik dalam pukul 10 11.. Macamane kami ambil macam tulah kami pulangkan”
En. Nazir kata “Ar ye lah.. jalan baik2.. jangan balik lambat sangat”

Wahai Cdot dot dot dot.. awak ingat saya ni barang ke main pinjam2🙂

Wahhhh.. dia orang bawa Sony DSLR la. Siapa punya la tu kan. Ooooh~ Abang Dia orang yang punya. Habislah.. Feeling model sekejap lagi~

Kesian suamiku yang ditinggalkan di rumah. Bukan apa, semalam dia pun ada program lain, nak main badminton. Tu yang dia benarkan saya berjimba dengan supir and biks🙂 Adillah tu, dia dapat jumpa kawan2 dia, saya pun dapat jumpa kawan2 saya.


Jom gerak..


The biks and anak asuhannya merangkap anak saya :p


Elok je nak masuk highway terjumpa “Makcik Rempit” ni. Ganas beb bawa motor makcik ni.


Tengok tu, kan main condong badan. Agaknya dia berlumba dengan siapalah tu kan??? hehehehe~

To be continued in the next episode🙂

post signature