[Gambar zaman dolu ² haruslah rupanya macam ni ;p]

Bila godeh-godeh pen drive terjumpa pulak gambar ni. Gambar dinner masa Part 6 di UiTM Melaka. Ni kawan-kawan sebilik + serumah saya. Terkenang zaman muda-muda. hehehe~

Semuanya orang Johor tu. Bukan semangat ‘kenegerian’ ya. Kebetulan dalam rumah kami memang ramai orang Johor.

Dari kiri, Ajie.. Uderk.. Aini.. Emmy.. Saya.. dan Etty.. 4 orang daripada kami dah berumah tangga. Tinggal Uderk dan Etty je belum. Ada sorang lagi housemate saya, Lynn. Oleh kerana dia tak sama course dengan kami, jadi dia takde la masa dinner ni. Aini tengah tunggu second baby keluar. Emmy, she’s preggy now. Ajie, tak tahu dah ada isi belum. Uderk dan Lynn masih serumah di KL. Etty, emmm.. dah lama tak dengar khabar berita. Saya??? Masih di sini. Masih menanti rezeki dari Allah untuk saya.

Yang penting saya rindu kawan-kawan semua. Rindu nak duduk serumah. Masak sama-sama. Makan sama-sama. Study sama-sama. Nangis pun sama-sama. Rindu semua!

post signature