Cuba Teka Saya Jumpa Siapa??? hehehe~ soalan yang jawapannya akan saya jawab sendiri.. ;-p semalam petang semasa saya dan En. Nazir sampai di Petronas Taman Nusa Perintis 1, tiba-tiba saya ternampak seseorang (blogger) yang memang saya tak pernah jumpa.. cuma berkomunikasi di alam maya saja.. padahal tiap-tiap hari saya lalu depan rumah dia..hehehe~ saya baru juga kenal dia.. selama ni saya hanya kenal adik-adik dia saja..
Siapa dia??? Dialah Umi Nawfal..hehehe~ mula-mula saya takut nak senyum dulu.. takut tersilap orang.. tenung punya tenung.. belek punya belek.. memang sah inilah Umi Nawfal.. dia pun tuang minyak juga.. Viva Silver tu dia lah yang empunya.. sempat juga saya snap curi-curi takut Umi Nawfal perasan aksi saya tu.. tapi masa ni dia dah masuk dalam kereta..hehehe~ sempat juga saya menegur Umi Nawfal.. nak tegur banyak-banyak nanti Umi nawfal terkejut beruk pula.. kenapa lah minah ni kepoh sangat..hehehe~ perkataan yang terkeluar dari mulut saya cuma ni saja..
“Banyak-banyak tempat kat sini gak kita terjumpa ek..”
2 3 hari ni rasanya blog Umi Nawfal sunyi sepi.. kemana Umi Nawfal menghilang ek.. walaupun saya terjumpa dia.. tapi pelik gak kenapa dia menyepi.. ada sesiapa yang tahu??? hehehe~

post signature