Hari Ahad ni majlis kahwin sepupu saya..
kami sebaya.. tapi saya jalan dulu..hehe~
malam semalam kami ramai² berkerjasama packing gula²..
riuh rendah rumah jadinya..
kami datang dalam pukul 9..
balik dalam pukul 11..
itu pun sebab mata saya dah tak larat..
lagi pun tiba² stok gula² tak cukup..
terpaksa sambung esoknya..
alasan kukuh~ ;-p

Masa tengah duk packing sambil bebual..
tiba² Tok Mok (nenek saya) bersuara..

Mana Yang Penting.. KERJASAMA”

aikkkssss..Tok Mok pun tengok Wonder Pets ke?
yang buat kami gelak..
perkataan APA tu ditukar jadi.. MANA..
suka hati Tok Mok je..hehehe~

Kenapa kami panggil nenek Tok Mok???
sebab masa zaman dolu²..
Tok Mok gemuk..
jadi semua cucu panggil Tok Mok..hehehe~
she’s the one & only datuk nenek yang tinggal..
datuk & nenek sebelah mak dah takde..
Tok Abah sebelah ayah pun dah takde..
kadang² terbit juga rasa rindu pada dorang..
Tok Mok nenek sebelah ayah..
kami adalah rapat dengan family sebelah ayah..
aeh..dah melalut pulak..
dari cerita rewang..
terus jadi cerita Tok Mok..hehe~

apa pun malam ni sambung rewang lagi..
lagi pun malam tadi saya ponteng..hehehe~

post signature