Alkisahnya petang semalam..
balik ke rumah..ada pula Jabatan Kesihatan buat fogging..
rupanya kawasan perumahan saya masih ada mangsa..
mangsa Demam Denggi..uisssyyhh..menakutkan..
ingatkan dah selesai dah masalah ni..
masuk yg ni..dah 3 kali kalau tak silap saya..
mula dari awal bulan lagi..

semalam waktu maghrib kami duduk luar rumah..
Nemo dah selamat kena kurung dalam bilik..
takut dia lemas..kesian kan..
kami menunggu Encik² tu menyembur keliling rumah..
gambar dalam hp Anna pulak..

huhuhu~ lemas dalam asap putih tu..
dah naik pening kepala cium bau nya..
ada juga jiran² yg tak keluar rumah walaupun dah diarahkan..
kami..biasalah..tiap kali fogging..
mesti jadi penduduk yg selalu bagi kerjasama..hehehe~
selebihnya nak meNGEPOH..hehehe~

harap² lepas ni takde lagi yg kena Demam Denggi..
minta dijauhkan lah..

Nota Merah: Nemo buat hal..dia terkucil dlm rumah..hisyhhh..akak jugak yg kena settle kan..huhu~

post signature