Tadi masa Dispacth Boy sampai..
saya dapat satu envelope kembung..
tulisan luar macam dah kenal..
lagi² lah sender dah siap² tulis nama..
apa lah yg Kak Mas bagi saya kali ni..

Bila bukak envelope tu..
ooohhh..dia bagi chocolate rupanya..
terus je saya email dia..
nak say thanks la..
rupa²nya dia baru balik dari Langkawi..
tak habis² holiday..hehehe~
ingat juga dia pada saya..

dah banyak kali dia belikan saya ole²..
masa balik umrah bagi jubah..
balik dari round semenanjung M’sia key chain..
balik Langkawi ni bagi chocolate pulak..
sebelum ni masa se ofis pun dia selalu bagi kat saya..
rezeki jangan ditolak..musuh jangan di cari..
thanks to Kak Mas..
pergi la holiday lagi..
tapi jangan lupa belikan ole² untuk saya..hehehe~

post signature