Lunch hour tadi malas nak balik umah..
Tekak rase teringin nak makan mee bandung..
tapi nak mee bandung kat Warung Mee Udang jek..
dgn jayanye saya dah menghasut geng makan.. Mint..
die pun teringin nak makan mee gorng kat sane..

ini mee bandung saya yg punye!

mee goreng ni..budak kecik ni punye..
Saya ajak Puan Dida join sekali..
tapi malu katenye..(ape yg die malu ntah)
saje nak meramaikan kaum..hehe~
dah die tak nak saya ber2 Mint jek la..
kul 12 saya siap² order bagai..
nanti senang le smpai² je terus ngapp..hehe~
nak order ice lemon tea..
jap lagi abg tukang amik order kate..
“Ari ni limau tak de la dik”
ler pulak dah..order air sirap jek la..
kul 1 tepat saya terus bergegas ke Warung Mee Udang..
smpai² je trus mamam..hehe~
gosip² jap terus balik ofis.. kat ofis ni tinggal sorang²..
bahagianye makcik rase skrg ni..
My boss half day jek ari ni..die gi medical check up..
kul 5.30 je saya cabut balik ler gamaknye..

Nota kaki: Dida & Mummy Dasy.. jangan lupe sok 12.30 ok!

lagi satu thanks to Mint belanja akak lunch..