Mase nie die nak nyanyi lagu “Geng Bas Sekolah”

Sape cute boy nie? Nape saya nak cite psl die?
Die nie son of my bestfren Cdot..Name die “Dani Aqasha Hiew”
(ater..mummynye kawin ngn Org Cina.. tu yg ade Hiew ujung tu..hehe~)
Saya sayang gile kat Qasha nie.. die sgt petah berckp..
tapi kalau uols nak tau..
Die punye BM failed..hehehe~ (ampun Cdot)..
ape taknye popo die lyn die speaking Cina jek..

Kalau die ckp BM tonggang langgang..pung pang pung pang..hehe~
slang Cina die pn leh thn..Kakak die pun 2×5..
dulu balik kmpung langsung x reti ckp BM..
haiyyyaaaaa..anak Apek nie.. Saya sgt suke layan Qasha..
n die pun sgt serasi ngan saya.. kalau balik kmpung msti nk dtg umah saya..
Die panggil saya “Che’ Long” ikut mummy die..
mase mummy die kt KL saya pernah bwk die tido kt umah tido ngan saya..
Alhamdulillah xde masalah..lagi die x nak balik umah nenek die ade la..
kalau dah lyn nenek lobot die
(nenek lobot = mak saya.. saya pun xtau nape die panggil nenek lobot,
maybe mase tu mak saya bagi die main robot kot..hehehe~)

Qasha..Qasha..

Saya suke berangan ngan mummy Qasha..
saya nak wat Qasha jd menantu saya..hehehe~
boleh ke? saya pun lum ade zuriat..
nak tnggu ank saya jd anak dara..
Qasha pun dh tua..hahahaha~
ngarut je saya nie..

Emmm.. baru last month Qasha balik KL smula..
bile lg la die nk balik kmpung gaknye..
jengah² future MIL die nie..
berangan x sudah.. hehehe~