Nape saya snap pic kat atas tu?
Cam dah xde keje je kan.. :-p Kerana..sebabnye..because..
saya teruja tengok Uncle Magnolia yang lalu depan umah..
pas balik dar ofis last Saturday..saya dengar lagu Magnolia..
rase nye menjerit² lagu tu cari pelanggan..hehehe~
saya jengah tingkap..ohhhh..Uncle Magnolia dah lalu..
melepas ler..selalunye saya regular customer uncle nie..
saya mesti tunggu die lalu..ari Selasa n Sabtu..hehehe~
Uncle nie mmg dah kenal..mak cakap die ayah angkat saya..
ada² je kan..hehehe~ wat mase sekarang nie saya takut plak..
takut nak makan eskrem..benda sejuk² nie..nanti x psl² MC lagi..
tunggu la nanti dah ok bleh la jadi customer uncle semule..
of course I will buy “Astronaut” Magnolia..
n “Traffic Light” Nestle.. my favvy ice-cream..
eskrem murah jek.. tapi tekak saya rase nie la yang best..
cam budak² kecik lak ek..hehehe~